Film (*51) ( Film ) ( Recenzja ) ( Jakub Wojtaszczyk ) Przejażdżka na własnym uprzywilejowaniu. O fenomenie „Białego lotosu” ( Film ) ( Recenzja ) ( Mateusz Górniak ) Telenowela ze śpiewaniem. Recenzja „Emilii Pérez” ( Film ) ( Recenzja ) ( Marcin Stachowicz ) Piętra i warstwy. Recenzujemy „Brutalistę” ( Film ) ( Recenzja ) ( Anna Wyrwik ) Gitara do prądu, bo „czasy się zmieniają”. Recenzja filmu „Kompletnie nieznany” ( Film ) ( Recenzja ) ( Łukasz Mańkowski ) Tumblrowa Japonia w „Perfect Days” Wima Wendersa ( Film ) ( Recenzja ) ( Mateusz Górniak ) To nie jest film o miłości. „Anora” ( Film ) ( Recenzja ) ( Arek Kowalik ) ArteKino Festival, czyli co oglądać w grudniowe wieczory Recenzje książkowe ( Film ) ( Recenzja ) ( Kevin Dabrowski ) Bad trip. Recenzja „Prawdziwego bólu” ( Film ) ( Recenzja ) ( Iwona Komór ) Kto dziś uprawia aerobik przed telewizorem?„Substancja” ( Film ) ( Recenzja ) ( Maciej Papierski ) Prawdziwa mitomania. Dlaczego pokochaliśmy Kaos ( Film ) ( Recenzja ) ( Maciej Jarkowiec ) Coppola zrealizował „wymarzony scenariusz”. „Megalopolis” ( Film ) ( Recenzja ) ( Marcin Stachowicz ) Wyłącz Donalda. O filmie „Wybraniec” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ: O „Bokserze” i „Kuleju” ( Film ) ( Recenzja ) ( Piotr Sadzik ) Strach, pochwała ryzyka i AI. O filmie „Bestia” Rozmowy o literaturze ( Film ) ( Recenzja ) ( Kevin Dabrowski ) Lantimos w wersji extreme. „Rodzaje życzliwości” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Podejrzana „Substancja” ( Film ) ( Recenzja ) ( Igor Kierkosz ) Podsumowujemy Nowe Horyzonty ( Film ) ( Esej ) ( Recenzja ) ( Piotr Sadzik ) Ogrodnicy. Recenzja filmu „Strefa interesów” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Arcydzieła trzeciego wieku ( Film ) ( Recenzja ) ( Artur Hellich ) Zagraj to jeszcze raz, Tom. Po prostu „Ripley” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Ciało i krew, czyli horror spod znaku krucyfiksu i sutanny Załaduj kolejne... Newsletter type your newsletter email Zapisanie do newslettera jest równoznaczne z wyrazeniem zgody na politykę prywatności. Send