Film (*51) ( Film ) ( Recenzja ) ( Jakub Wojtaszczyk ) Przejażdżka na własnym uprzywilejowaniu. O fenomenie „Białego lotosu” ( Film ) ( Recenzja ) ( Mateusz Górniak ) Telenowela ze śpiewaniem. Recenzja „Emilii Pérez” ( Film ) ( Recenzja ) ( Marcin Stachowicz ) Piętra i warstwy. Recenzujemy „Brutalistę” ( Film ) ( Recenzja ) ( Anna Wyrwik ) Gitara do prądu, bo „czasy się zmieniają”. Recenzja filmu „Kompletnie nieznany” ( Film ) ( Recenzja ) ( Łukasz Mańkowski ) Tumblrowa Japonia w „Perfect Days” Wima Wendersa ( Film ) ( Recenzja ) ( Mateusz Górniak ) To nie jest film o miłości. „Anora” ( Film ) ( Recenzja ) ( Arek Kowalik ) ArteKino Festival, czyli co oglądać w grudniowe wieczory Kultura obowiązkowa ( Film ) ( Recenzja ) ( Kevin Dabrowski ) Bad trip. Recenzja „Prawdziwego bólu” ( Film ) ( Recenzja ) ( Iwona Komór ) Kto dziś uprawia aerobik przed telewizorem?„Substancja” ( Film ) ( Recenzja ) ( Maciej Papierski ) Prawdziwa mitomania. Dlaczego pokochaliśmy Kaos ( Film ) ( Recenzja ) ( Maciej Jarkowiec ) Coppola zrealizował „wymarzony scenariusz”. „Megalopolis” ( Film ) ( Recenzja ) ( Marcin Stachowicz ) Wyłącz Donalda. O filmie „Wybraniec” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ: O „Bokserze” i „Kuleju” ( Film ) ( Recenzja ) ( Piotr Sadzik ) Strach, pochwała ryzyka i AI. O filmie „Bestia” Recenzje muzyczne ( Film ) ( Recenzja ) ( Kevin Dabrowski ) Lantimos w wersji extreme. „Rodzaje życzliwości” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Podejrzana „Substancja” ( Film ) ( Recenzja ) ( Igor Kierkosz ) Podsumowujemy Nowe Horyzonty ( Film ) ( Esej ) ( Recenzja ) ( Piotr Sadzik ) Ogrodnicy. Recenzja filmu „Strefa interesów” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Arcydzieła trzeciego wieku ( Film ) ( Recenzja ) ( Artur Hellich ) Zagraj to jeszcze raz, Tom. Po prostu „Ripley” ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) ILE NA DZIESIĘĆ?: Ciało i krew, czyli horror spod znaku krucyfiksu i sutanny Rozmowy o muzyce ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał R. Wiśniewski ) Lupin: od pulpy z dworcowego kiosku po relikt starych dobrych czasów ( Film ) ( Esej ) ( Recenzja ) ( Jakub Nowak ) Cyberpunk, to nawet nie jest on: 25 lat „Matrixa” ( Film ) ( Recenzja ) ( Wojciech Tutaj ) Timeless Film Festival rusza 8 kwietnia. Podpowiadamy, co obejrzeć ( Film ) ( Recenzja ) ( Ziemowit Szczerek ) Ach, te seksowne nazistowskie mundury. Szczerek o „Białej odwadze” ( Film ) ( Recenzja ) ( Paweł Mączewski ) „Karaluchy pod poduchy”: głupia komedia czy późny kapitalizm? ( Film ) ( Literatura ) ( Recenzja ) ( Michał R. Wiśniewski ) Timothée Chalamet uwodzi owinięty szmatami. Recenzja „Diuny” ( Film ) ( Recenzja ) ( Jan Tracz ) Dlaczego wciąż oglądamy Oscary? Rozmowy o literaturze ( Film ) ( Recenzja ) ( Wojciech Tutaj ) 5 filmów z Berlinale, na które warto czekać ( Film ) ( Esej ) ( Recenzja ) ( Jakub Nowak ) Fajni, źli i brzydcy. 25 lat „Rodziny Soprano” ( Film ) ( Esej ) ( Recenzja ) ( Marcin Stachowicz ) Niezidentyfikowane obiekty sąsiedzkie. „The Curse” ( Film ) ( Recenzja ) ( Igor Kierkosz ) Zagubiony klasyk. „Przesilenie zimowe” ( Film ) ( Recenzja ) ( Paweł Mączewski ) Mr. Freedom: jak William Klein pokazał faka Jankesom i Wujowi Samowi ( Film ) ( Recenzja ) ( Aleksandra Krajewska ) Biedne istotki, oj biedne. Może potrzebujecie emancypacji? ( Film ) ( Recenzja ) ( Sebastian Smoliński ) „Kos”. Kościuszko z weltschmerzem Eseje o sztuce ( Film ) ( Sztuka ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) Ile na dziesięć? Przeszłość, która nadejdzie ( Film ) ( Sztuka ) ( Recenzja ) ( Jan Tracz ) „Zimna wojna” made in England ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał R. Wiśniewski ) „Saltburn”, czyli bal wampirów ( Film ) ( Felieton ) ( Recenzja ) ( Ziemowit Szczerek ) 1670: nie zesraycie się! ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał R. Wiśniewski ) Profesor Kleks i Doctor Who. Zupełnie nowe bajki ( Film ) ( Recenzja ) ( Michał Walkiewicz ) Najlepsze filmy 2023 roku. Michał Walkiewicz ( Film ) ( Recenzja ) ( Aleksandra Krajewska ) W tym szaleństwie jest metoda. Kilka słów o aktorstwie Nicolasa Cage’a Załaduj kolejne... Newsletter type your newsletter email Zapisanie do newslettera jest równoznaczne z wyrazeniem zgody na politykę prywatności. Send